מהו ריהוט משרדי?
ריהוט משרדי הוא חלק בלתי נפרד מעיצוב הפנים של המשרד או החברה, אלמנט משמעותי במסגרת התדמית המשודרת וכמובן – בעל תפקיד פונקציונלי וחיוני בכל הקשור להתנהלות היום יומית של העובדים.
ריהוט משרדי כולל שולחנות, כסאות מנהלים, ריהוט לחדרי ישיבות, דלפק קבלה, ארוניות ועוד.
בעבר, נחשב הריהוט המשרדי לסטנדרטי ולשבלוני.
כיום, התפיסה שונה לגמרי: חברת אורן ריהוט משרדי מובילה בשיווק של ריהוט משרדי מעוצב של טובי המותגים, אשר בנוי מחומרי גלם איכותיים המעניקים עלות תועלת גבוהה, ומוצע בשלל סגנונות – מודרני, מינימליסטי, נועז או קלאסי ושמרני.
לכל חברה, משרד או ארגון הריהוט האידיאלי עבורו אותו ניתן למצוא באולם התצוגה של החברה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה